Om Klubben

ETTC blev stiftet i Februar 2020 og er et idrætsalternativ primært for unge, som ikke tiltrækkes af øvrige foreningstilbud. Allerede 1. Januar 2021 fik klubben etableret en senior fraktion for spillere over 18 år med seperat spillested og haltider 2 gange ugentligt på egne borde. Espergærde havde sidst en bordtennisklub under EIF som levede i omkring 30 år med divisonshold inden den gik i opløsning omkring 1996.

ETTC ungdomsteam lægger stor vægt på motorisk træning og ønsker at opbygge et sundt og balanceret forhold til bordtennis gennem leg, koordination og teknik i samvær med andre. Klubben er medlem af DGI (1895600) og meget interesseret i at samarbejde med frivillige voksne som deler samme træningsfilosofi og evt. har erfaring med dette fra andre sportsgrene.

Vi har i kommende sæson 16 pladser og holdet blev fuld besat 1. September. Har du interesse i at spille på holdet og er du pige eller dreng og mellem 8-12 år og kan du træne BEGGE dage (onsdag og fredag) i Espergærde så send os gerne en email (kontakt@ettc.dk) og aftal en dag hvor du kan komme forbi og se om det er noget for dig. Hvis der i løbet af sæsonen skulle blive en plads ledig vil vi kontakte dig i den rækkefølge du er skrevet op på ventelisten.

Du er velkomment til at kontakte formanden på tlf. 20647484 eller på email: formand@ettc.dk

Billedet viser vores stolte 2020/21 Hold fra ungdomsafdelingen.